Translate,Home

maandag 16 juli 2012

Goedenavond allemaal ,

Gisterenavond heeft mijn schoondochter Tessa een gedeelte van mijn site die al geruime tijd niet meer te bereiken was op de blog gezet.  Nu heb ik zelf helemaal geen computer ervaring dus zal het wel eens fout gaan.

Ik hoop doordat het nu op blog staat dat ook niet duivenmelkers interresse krijgen in de mooie duivensport.
Als ik het goed bij kan houden wil ik hier iedere week een weekbabbel neer schrijven over actuele dingen en wat ik er van vind. Ook komt in de weekbabbel hoe het hier in Heukelum op het hok gaat.
Ik ben geen collumnist maar een liefhebber die veel van dieren hou en duivensport een prachtige hobby vindt.
Daarom hoop ik dat U veel lees plezier heeft en dat u wekelijks een kijkje neemt op de blog.

Sportgroeten Ad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten